Se traileren til julens helt store feelgood drama BEDRE TIDER

25 oktober 2023 - Sidst opdateret 6 februar 2024

SF Studios præsenterer trailer og plakat

til julens helt store feelgood drama BEDRE TIDER.

I biograferne 21. december

Traileren og plakaten til julens helt store danske feelgood drama BEDRE TIDER med Lars Brygmann, Ari Alexander og Sebastian og Andreas Jessen er offentliggjort. BEDRE TIDER er både skrevet og instrueret af Milad Schwartz Avaz, distribueres af SF Studios og er produceret af A Production.

BEDRE TIDER er en hjertevarm og ærlig familiefortælling om, hvordan sammenhold kan skabe håb i selv svære tider. En feelgood film om at turde give slip på fortiden og leve i nutiden.

Se traileren her: https://youtu.be/PieTEkXRHuE

Milad Schwartz Avaz tog det meste af filmbranchen med storm, da han sammen med sine brødre Mehdi og Misam Avaz havde biografpremiere på dramaet ”Mens vi lever” i 2017. Og herfra gik det stærkt. Kun to år senere stod han bag manuskriptet til ”Kollision” og året efter, i 2020, stod han bag sin første tv-serie - den kritikerroste TV 2 krimiserie ”Alfa”, hvor Milad også stod bag både manus og instruktion. Milad Schwartz Avaz bor for tiden i Stockholm, hvor han er i gang med optagelserne til Amazons første nordiske serie, den stjernespækkede svenske action serie ”Hell of a date”.

”Alfa” blev også den første produktion, hvor skuespillerne og brødrene Sebastian (Bodil- og Robert nomineret ”Mens vi lever”) og Andreas Jessen (Robert nomineret ”Alfa” og ”Mercur”) fik mulighed for at spille overfor hinanden. Det gør de igen og denne gang med en tredje bror spillet af Ari Alexander. På rollelisten ses, udover erfarne kræfter som Lars Brygmann, Rasmus Botoft og Casper Phillipson, Johanne Milland, der modtog en Robert nominering og hele to Bodil nomineringer for sin spillefilmsdebut som Liv i ”Venuseffekten”.

OM BEDRE TIDER:

Da de tre brødre Oscar, Karl og Lukas ved et tilfælde opdager, at deres fars bageri står overfor konkurs og at deres familiebageri er truet af lukning, rykker de sammen for at redde familiens arv og deres fars eneste glæde efter deres mors død. Deres far – den evigt optimistiske arbejdshest Vagn har dog allerede en plan. Han vil gentage sin ungdoms succes, men i stedet for at lave verdens største romkugle, vil han slå rekorden for verdens største træstamme og på den måde tjene pengene hjem. Brødrene står klar til at hjælpe deres far, mens de uundgåeligt hver især bearbejder den sorg, det var at miste deres mor for et halvt årti siden…

BEDRE TIDER produceres af A Production af Misam Avaz.

I kan hente alle materialer her: https://app.box.com/s/7l4pof5qxjvupaxbwqy5ceakh1yxjzbg

For yderligere oplysninger kontakt venligst: SF Studios, Pressechef Camilla Baggesen, mobil 2074 0650

Om SF Studios: SF Studios, der blev grundlagt i 1919, er et af verdens ældste filmselskaber. I dag er SF Studios det førende filmstudie i Norden med hovedkontor i Stockholm, Sverige, og kontorer i Oslo, København, Helsinki og London. Virksomheden producerer og distribuerer spillefilm og tv-serier samt leverer streamingtjenesten SF Anytime. SF Studios er en del af den førende nordiske medievirksomhed Bonnier.

Emma Emilie Petersen

PR- and Promotioncoordinator SF Studios Denmark